Як беларуская мова дапамагае супрацоўнічаць з рэкламадаўцамі? Чаму сацсеткі - гэта другасная справа? Ці дапамагло стварэнне дадатковага жаночага выдання пераадолець гендарны дысбаланс аудыторыі? На гэтыя і іншыя пытанні адказалі в.а. галоўнага рэдактара nn.by Ягор Марціновіч і кіраўніца аддзела рэкламы выдання Настасся Роўда на адкрытай лятучцы, якая праходзіла ў Прэс-клубе.
0:00 - Канцэпцыя, мэты і беларусацэнтрычны погляд «Нашай Нівы».
4:38 - Баланс хард і софтньюс. Ганарары
9:08 - «Жадаем, как было крэатыўна і арыгінальна»: як навіна з аднаго слова набрала 29 тысяч праглядаў
11:27 - Што дапамагае размаўляць з рэкламадаўцамі?
14:07 - Густы аўдыторыі НН. Чаму эмоцыі - гэта самае галоўнае? Новы гістарычны накірунак
26:56 - Пра навіны з Расіі і трэш
28:40 - Чаму ў 2018 годзе сацсеткі для НН застаюцца другаснымі
33:17 - Аўтарскае права. Выкарыстанне матэрыялаў з сацыяльных сетак. Каментары.
38:03 - Каго НН шукае на працу?
40:35 - «Наша Ніна»: сэксісцкі загончык ці рэсурс для прасоўвання інтарэсаў жанчын? Спроба пераадолець гендарны дысбаланс аўдыторыі
48:58 - Камерцыйныя праекты, якімі НН ганарыцца
1:00:05 - Пра падлеткаў, відэаблог і апазіцыйную рэпутацыю
1:09:50 - Да якой крытыкі прыслухалася «Наша Ніна», а да якой не
1:16:24 - Пра начосы «Белой Руси»
1:26:53 - Пра змены ў закон аб СМІ. Чаму міністэрства інфармацыі не зацвердзіла Ягора Марціновіча рэдактарам «Нашай Нівы»
1:28:35 - Забароненыя тэмы, самацэнзура і папярэджванні
1:34:52 - Планы на папяровую версію
Каментарыі